איך נארגן ונעצב את שידת האיפור והתכשיטים שלנו

קבלו טיפים קטנים אך משמעותיים שיעזרו לכן בארגון וסידור שידת האיפור והתכשיטים. לפעמים רק צריך לצאת מהקופסא...  

כולנו יודעות איך שידת האיפור יכולה להיות מאתגרת לסידור. תמיד נמצא בה חפצים קטנטנים, פריטים שונים ומשונים, ועוד המון דברים שנכנסו לשם מבלי ששמנו לב....

אז איך מתחילים בסדר? הסוד טמון באחסון נכון ובחשיבה על הפרטים הקטנים.

איפור
סדר טוב מתחיל במיון. לשם כך, הצטיידו בסלסלות וקופסאות שונות, רצוי שקופות כך שיקלו עליכן במציאת הפריט. באחת נאחסן מברשות, בשנייה צלליות ובשלישית סמקים וכך הלאה. הכלל החשוב הוא להקפיד על מיון ואחסון של סוג אחד של מוצרים בכל סלסילה. התאימו את גודל הסלסילה לכמות, המטרה היא לסדר את המוצרים כך שכולם יראו בבירור. אם האיפור מאוחסן בארון או בשטח מצומצם בחרו בקופסאות פלסטיק עם מכסה, כך תוכלו לסדר את הקופסאות אחת על השנייה.

טיפ נוסף: כוסות שקופות יכולות לשמש עבור אחסון של מברשות, עפרונות עיניים או מסקרות. קל יותר לשלוף ולראות את הסוגים השונים, וזה גם פתרון אסתטי ויפה.

תכשיטים

הסוד בארגון תכשיטים הוא מיון והפרדה. אם ניסיתן להפריד פעם שרשרת זהב עדינה שהסתבכה כהוגן בעגיל פלסטיק ענק אתן בוודאי יודעות למה. לתכשיטים כמו עגילים וטבעות השתמשו בקופסאות המחולקות לתאים (כמו של תרופות). בכל תא הניחי זוג עגילים או טבעת והסדר נשמר. שרשראות וצמידים מומלץ לתלות, הקפידו להפריד בין שרשראות עדינות ודקיקות ובין מחרוזות גדולות. עגילים גדולים וכבדים ניתן לאחסן על גבי יריעת בד כמו קטיפה, בעת השימוש פורשים את הבד וניתן לראות בבירור את כל העגילים.