עובדי סנו מספרים

שרונה טקו

הרומן שלי עם סנו התחיל כבר לפני 21 שנה. הגעתי לסנו להחליף את מזכירת החשב שיצאה לחופשת לידה ונשארתי עד היום. לאחר 6 שנים מתחילת עבודתי קיבלתי עובדת מצטיינת ואות הערכה עבור עבודתי. בסנו זיהו את הפוטנציאל שבי והציעו לי להתקדם ולעבוד כמתאמת סחר. זוהי עבודה מאוד דינאמית עם ממשקים רבים בתוך החברה ומחוצה לה. למרות שאני באותו תפקיד כבר שנים לא מעטות אני עדיין לומדת ונהנית כל יום מחדש.

במסגרת עבודתי אני אחראית להכנסת מוצרים חדשים למערכת השיווק בסנו. בנוסף, אני אחראית לעדכון שוטף של רשתות השיווק בנוגע למחירונים ומבצעים. העבודה שלי מתממשקת עם המרכז הלוגיסטי, עם מנהלי הסחר, סוכנים וכמובן בסוף עם הצרכן הסופי. אין רגע דל, אנחנו עובדים במרץ וקשובים לשינויים שבשוק. עובדים בשיתוף פעולה עם כל הגורמים ועומדים ביעדים. צריכים להיות עם ראש גדול ופתוח, יש המון עניין בעבודה וכל יום שונה מאמש – אני מאוד מסופקת ונהנית כאן.

סנו בשבילך?  

זו לא סיסמא, סנו זה באמת בית שני בשבילי. כבר לא מעט שנים.. יש פה המון אתגרים, למידה אינסופית, אינטראקציות חברתיות מגוונות, כיף להגיע לעבודה! אני מקווה מאוד להמשיך להתמקצע ולהתפתח עד הפנסיה. זו זכות גדולה ללוות את החברה בהתפתחותה!