שקוף שזה בול

מפת הניילון השקופה והחדשה להגנה על המפה והשולחן היא בדיוק: לא קצרה, לא צרה ולא דקה וניתנת לחיתוך בגודל הרצוי, כלומר בדיוק כמו שרציתם אותה – פונקציונלית ואסתטית

 

מפת החג נשארת לבנה ונקיה גם אחרי הארוחה

 

כל מי שמארח מכיר את רגע הסיום, מיד אחרי שהדלת נסגרת מאחורי אחרון האורחים וכל מה שנשאר, חוץ מהטעם הטוב של הארוחה, הוא הבלגן. הכלים, הרצפה וכמובן הכתמים הבלתי נמנעים על המפה. אמנם עוד לא נמצאה מילת הקסם שתחזיר את הכל למקום, תנקה ותשלח אותנו למיטה עייפים אך מרוצים, אבל זה לא אומר שאין דרכים להקל עלינו את המשימה. איך מקצרים את זמן הניקיון בלי להתפשר? בעזרת מפת הניילון השקופה בגליל של סנו סושי, המאפשרת ניקוי מהיר של השולחן ושמירה על המפה החגיגית ללא כתמים.

אוכלים והמפה נשארת נקייה

הדרך הטובה ביותר לשמור על מפת השולחן או על השולחן נקי בקלות גם אחרי הארוחה היא באמצעות מפת ניילון שקופה. ההיגיון ברור – מפת הניילון העליונה שומרת על המפה מכתמים, מאפשרת ניגוב, אם צריך, ואחרי הארוחה ופינוי הכלים אפשר פשוט לזרוק אותה ואת כל הלכלוך שנשאר על השולחן לפח בלי שום מאמץ, בלי צורך בהורדת כתמים ואפילו לא בהחלפת המפה בין ארוחת ערב החג לארוחת הצהריים של החג.

 

היין נשפך על המפה? מפת ניילון שקופה היתה מגינה עליה

 

למרות שהפתרון מבריק בתיאוריה, במציאות הדברים פועלים קצת אחרת:

חשמל זורם במפת השולחן – מפות הניילון לרוב דקיקות מאוד וגם נוחות מאוד לחשמל סטטי. מה שאומר שהן פחות נוחות לפרישה, לא יציבות על המפה ולרוב מתרוממות ונדבקות ליד עם כל מגע.

הגודל כן חשוב – אחד הדברים שחשוב להקפיד עליהם בבחירת מפת שולחן היא התאמת גודל המפה לשולחן, זה נכון לגבי מפות בד וגם לגבי מפות ניילון. מרבית מפות הניילון המוצעות בשוק נמכרות בגודל קבוע מראש. משום שלא ניתן לשלוט בגודל פעמים רבות אנחנו נדרשים לקפל את המפה או לחתוך אותה במקרים שהשולחן קטן יותר או לחלופין לחבר שתי מפות יחד כאשר השולחן גדול יותר. הבעיה שהמפה לא מכסה את כל השולחן או לחלופין כאשר יש מפות חופפות הוא שאנחנו לוקחים מראש את האפשרות שמפת הניילון לא תגן כהלכה.

שוטי, שוטי מפתי – למפות דקיקות יש נטייה לזוז עם כל מגע, להתעופף עם כל משב רוח קליל, מה שיכול להוביל לבריחה של מפת הניילון ממקומה וגם ליצירת קרעים במפה, הבעיה היא שמפה שזזה או מפה קרועה כבר לא ממש מגנה על המפה התחתונה וזה כל מה שרצינו שהיא תעשה.

היופי בעיני המתבונן – אסתטיקה ואוכל תמיד הולכות יחד זה חשוב ביומיום ועוד יותר בארוחות חגיגיות, כאשר מפת הניילון לא מתאימה וצריך לחתוך אותה או להוסיף לה מפה זה פוגם באסתטיקה של שולחן שעבדנו שעות כדי שיראה נפלא וחבל.

 

בסוף הארוחה רק זורקים את מפת הניילון והכל נקי

 

לטפל בחסרונות זה הפתרון

כאשר המפה לא מתאימה בול לשולחן, לא מספיק עבה ונקרעת בקלות, מרבית הסיכויים שהיא לא תגן על המפה או השולחן בצורה מיטבית ולכן אין ממש טעם בשימוש בה. אלא שכל מה שזה מצריך זה לשים לב לחסרונות ולפתור אותם וזה בדיוק מה שעשינו בסנו - מפת ניילון שקופה בגליל, נמכרת באריזה עם סכין הזזה לחיתוך קל ונח לפי האורך הרצוי.

מפת הניילון השקופה בגליל של סנו סושי עשויה מניילון בעובי 20 מיקרון לכן היא עבה ואיכותית, מה שמעניק לה תחושה של יציבות על השולחן ומקל מאוד על פרישתה. היא מאפשרת הגנה איכותית ושקופה, לניקיון השולחן, או המפה, ולשמירה עליהם. המפה מקופלת באריזה, אך לאחר החיתוך, היא נפרשת לרוחב של 130 סנטימטר ולאורך בהתאם לגודל השולחן ועד ל-20 מטר. אריזת הגלילה וסכין ההזזה מאפשרות חיתוך קל להפעלה ומדויק באורך הרצוי, בצורה יעילה וחסכונית וללא קצוות מיותרים. המפה משווקת באריזת קרטון איכותית המאפשרת גם חיסכון במקום האחסון ולא רק חיסכון בכמויות המפה.

עוד רעיונות לשימושים נוספים למפת ניילון שקופה בגליל

למפת ניילון שקופה בגליל יש הרבה שימושים, בעצם היא נוחה בכל פעם שאנחנו מחפשים פתרון לשמור על משטח נקי, מה למשל?

משטח יצירה לילדים –  אוהבים שהילדים שקועים ביצירה אבל פחות מתחברים לבלגן הגואש והדבק שאחרי? רק פורשים באזור המיועד ליצירה, שולחן, רצפה וכיו"ב, נותנים להם ליהנות בלי לחשוש מבלגן ובתום הפעילות, מגלגלים הכל במפה, זורקים לפח והכל נקי.

לצאת לטבע בסטייל – הבעיה עם מפה בפיקניק שאיכשהו היא אף פעם לא מתאימה לשולחן, לא משנה איך מסובבים את זה. מפת הניילון השקופה בגליל מאפשרת לחתוך את המפה בדיוק והיא עבה מספיק כדי להישאר יציבה ולא לעוף עם כל משב קל. ואחרי הפיקניק? קלי קלות – פשוט אוספים הכל במפה, מגלגלים וזורקים.

צובעים קיר ולא את הרצפה – צריכים לצבוע קיר ומפחדים מבלגן? חתכו את הגודל הרצוי להגנת המשטח, הדקו אותו באמצעות נייר דבק ובתום העבודה, רק הוציאו וזרקו.