על הצלחת: נוחות, עיצוב ואיכות סביבה

איך נהנים מהנוחות של כלים חד פעמיים בלי לפגוע בסביבה ובלי להתפשר על הסגנון? באמצעות סדרת הצלחות המעוצבת החדשה שאף אחד לא יאמין שהיא עשויה מקנה סוכר

 

גם מתכלות וגם מעוצבות: סדרת הצלחות המעוטרות מקנה סוכר טבעי – טבעי שתאהבו אותן (צילום: יחצ)

 

בשורה התחתונה אין נוחים יותר מכלים חד פעמיים: קלים, נוחים לאחסון ושימוש, נזרקים לפח בתום השימוש וחוסכים לא מעט זמן, כסף וכאבי ראש. פעם זה היה מספיק, רק שהיום אנחנו יודעים שלנוחות הזו יש השלכות משמעותיות על איכות הסביבה ומשבר האקלים. ההבנה שצלחת, שמשמשת אותנו בממוצע לא יותר מעשר דקות תיזרק לאשפה ותתכלה רק כעבור מאות שנים ובדרך תפלוט לקרקע, למים ולאוויר כימיקלים ומיקרו פלסטיק, מחייבת את כולנו לשנות ולו במעט את הרגלי הצריכה שלנו.

הדרך לעולם ירוק יותר
הדרך לתרגל אורח חיים מקיים ומצד שני נוח עוברת דרך התנהלות מושכלת ומאוזנת, למשל באמצעות הימנעות משימוש בכלי פלסטיק חד פעמיים, שימוש ביתי בכלים רב פעמיים עד כמה שניתן וכשמתעורר הצורך בחירה במוצרים טבעיים ומתכלים שמתפרקים תוך זמן קצר יחסית ואינם מזהמים את הסביבה. סדרת הצלחות החדשה של סנו סושי, עשויה מקנה סוכר, שלא רק שהוא מקור צמחי, טבעי ומתחדש, הצלחות עצמן מתכלות תוך זמן קצר יותר וללא פליטה של כימיקלים או חומרים מזהמים, כך שצמצום הנזק לסביבה הוא עצום.

צלחות מקנה סוכר טבעי מאפשרות גם נוחות וגם שמירה על איכות

חד פעמי: הנוחות בכל זאת היא שם המשחק
בעוד שבחיי היומיום בבית קל יותר להשתמש בכלים רב פעמיים, אלה האירועים המשפחתיים או החברתיים, היציאות אל הטבע, הבילוי בים או הפיקניק בפארק, שמחזירים אותנו אל הכלים החד פעמיים. אלא שאז מתעוררת הדילמה, בעיקר כאשר מדובר באירועים: איך מוצאים כלים חד פעמיים מתכלים שגם נעים לאכול מהם וגם נראים ייצוגיים ומכובדים? זה בדיוק מה שהוביל לסדרת הצלחות החד פעמיות החדשות של סנו סושי העשויות מקנה סוכר טבעי: צלחות מסוגננות לאירוח מוקפד, אלגנטיות עם עיטור הטבעה ייחודי ולא פחות חשוב – ידידותיות לסביבה.
הצלחות, שמאושרות למגע עם מזון, מגיעות בחמישה גדלים שונים: מנה ראשונה/ אחרונה, מנת ביניים, מנה עיקרית, מרקיה/ קערית קינוח וסלטיה אובלית. מאפשרות אירוח מסוגנן, נוחות של חד פעמי ושמירה על איכות הסביבה – כל הסיבות לארח ולצאת בקלות ובהנאה, גם לנו וגם לסביבה.