זיפר סליידר: כל מה שטוב בשקית רב-פעמית

שקיות זיפר סליידר החדשות של סנו סושי, עבות ועמידות לשימוש רב-פעמי ובעלות מנגנון סגירה קל לתפעול ששומר את השקית אטומה לא משנה מי סגר אותה

 

שקיות זיפר סליידר בשני גדלים, לסגירה ופתיחה חוזרת קלה ונוחה (צילום יח"צ)

 

סנו שמחה להציג את הדור הבא של שקיות הניילון הנסגרות: שקיות זיפר עם סליידר. ללא ספק אחת ההמצאות הכי פרקטיות למטבח ולבית. הן נוחות לשימושים רבים ומתוכננות לשימוש רב-פעמי. לכן הן עבות יותר, עמידות יותר ונסגרות בקלות באופן מלא. מתאימות לכל סוגי האחסון וארגון הבית החל מהמטבח, דרך חדר הילדים, הסלון, גם במשרד או לתקופה של נסיעות.

שקיות זיפר סליידר – המנגנון שעושה את ההבדל

שקיות זיפר עם סליידר מעוצבות במדויק לשימוש רב פעמי באמצעות המנגנון הייחודי לסגירה ופתיחה חוזרת. הסליידר, המובחן בצבע, נע על התושבת בקצה השקית ומאפשר סגירה מלאה ללא מאמץ וללא צורך להתאים בין שני צידי השקית וללחוץ. כל מה שנדרש הוא להעביר את הסליידר מקצה אחד לקצה השני של השקית לסגירה, או פתיחה מלאה, כדי להבטיח שמירה על טריות מקסימלית ולשימוש חוזר מספר רב של פעמים.

שקיות הזיפר סליידר – כל מה שאפשר לרצות משקית

שקיות הזיפר סליידר החדשות עבות, כאמור כדי לאפשר שימוש חוזר. הן מגיעות בשני גדלים ובצבעים שונים לנוחות מקסימלית – פס סגירה עם סליידר כחול לשקיות מידה Medium (20X17 ס"מ), הנמכרות באריזה של 20 יחידות ופס סגירה עם סליידר ירוק לשקיות במידה Large (27X26 ס"מ), הנמכרות באריזה של 15 יחידות. הן בטוחות לשימוש עם מזון ומיועדות גם להקפאה ובכולן שטח מובחן שמאפשר לכתוב עליו, למשל את תאריך ההקפאה, או תכולת השקית.

סגירה פשוטה יותר לכולם

מנגנון הסליידר המהפכני הופך כל סגירה לסגירה מלאה מקצה לקצה, בלי מאמץ וללא צורך במיומנות. זה אומר שהשימוש הרבה יותר קל עבור ילדים, שלא פעם מתקשים בסגירת שקיות בצורה מיטבית. עכשיו גם ילדים קטנים, אך לא מתחת לגיל 3 ללא השגחת הורים, יכולים לפתוח ולסגור בקלות ובלי שתידרש בדיקה אם השקית סגורה או לא. אבל לא רק ילדים נהנים, גם כאשר משתמשים בכפפות או כשהידיים לחות, או כשמדובר באנשים שמתקשים להסתדר עם המנגנון של שקיות הזיפר הרגילות שדורש יותר תשומת לב ושתי ידיים פנויות – שקיות הזיפר עם הסליידר מקילות מהותית על המלאכה. הסגירה המלאה גם מונעת תאונות מקריות שלעיתים מתרחשות כאשר שקית הזיפר אינה נסגרת כראוי.

שימוש חוזר למען הסביבה וצרכנות חכמה

קשה עד בלתי אפשרי להימנע משימוש בניילון במטבח ובבית, משום שהוא נוח, חסכוני, תופס פחות מקום ומקל על החיים באופן כללי. הנקודה היא איזון כלומר לצרוך באופן נבון ומושכל, ממש כמו עם כל דבר בחיים. שקיות זיפר סליידר מתוכננות כדי לשמש אתכם נאמנה מספר רב של פעמים לצמצום שימוש מיותר בשקיות ניילון – כל עוד השקית נקייה ולא נפגמה במהלך השימוש, ניתן להשתמש בה שוב ושוב לאורך זמן, אלא אם כן נעשה בה שימוש עבור חומרי גלם מן החי. אחרי שמסיימים את השימוש בשקית, אל תשכחו למחזר אותה בפח האריזות הקרוב.

פתאום במקפיא יש הרבה יותר מקום

אחד ממקומות האחסון הכי דחוסים בבית הוא המקפיא, אבל הידעתם? לפחות רבע מהמקום "מתבזבז" על אריזות וקופסאות. כשמעבירים הכל לשקיות זיפר סליידר, מגלים שבמקפיא דווקא יש הרבה יותר מקום ממה שחשבתם. רק אל תשכחו לכתוב את התאריך על השקית.

להאריך חיי מדף של מוצרים

מה עושים עם עשבי תיבול? מוציאים אותם מהשקית, מנקים מעלים עייפים, עוטפים בנייר מגבת, מכניסים לזיפר סליידר ומאחסנים במדף העליון של המקרר (לא למגירת הירקות) – עשבי התיבול נשארים טריים וסגורים בשקית והריח לא משתלט על המקרר. גבינות קשות שלא משתמשים בהן כל יום יישמרו הרבה יותר טוב, אם אחרי השימוש, תכניסו לשקית זיפר סליידר, את השקית מכניסים לסיר מלא מים פושרים כמעט עד לפתח השקית, בלי שמים יכנסו פנימה – האוויר יצא מהשקית ובסגירה אחת חלקה, השקית סגורה עם וואקום.

 

כך שומרים על עשבי תיבול טריים לאורך זמן (צילום: יח"צ)

אינספור שימושים יצירתיים, לא רק במטבח

חשבתם ששקיות זיפר סליידר טובות רק לאחסון ירקות ופירות, אריזת צידה לדרך או אחסון אריזות פתוחות? אתם צודקים – הן מושלמות לאחסון פירות וירקות ושמירה על הטריות שלהם, לטריקים נוחים כמו להשתמש בהן כשקיות זילוף או עבור אריזות פתוחות של מזון יבש כמו סוכר, קפה, אורז או קטניות, וגם למניעת בלגן במטבח – פשוט מכניסים את כל מרכיבי המאכל הפתוח לשקית הזיפר סליידר וכך שומרים על סדר וניקיון במגירות ובמקרר וכמובן גם על אורך חיי המדף של אותו מאכל שנפתח.

לחשוב בתוך השקית - שקיות זיפר סליידר טובות גם ללא מעט שימושים אחרים:

לעשות סדר בניירת

מכירים את זה שעד שאתם מתפנים לסידור השולחן ומכניסים הכל לשמר-דף בקלסר, איכשהו תמיד יפלו ניירות? לוקחים שקיות זיפר סליידר ומחוררים אותן בצד שמול פס הסליידר, מקבלים שמר-דף שנסגר ושום מסמך לא ייפול החוצה.

ניסויים עם ילדים - עם שקית זיפר סליידר זה כבר לא "תיק"

מכירים את זה כשמתחשק לעשות ניסויים בבית עם הילדים, אבל אז נזכרים כמה בלגן זה מייצר ומוותרים? אתם לא לבד, אבל עם קצת חשיבה בתוך השקית – אפשר גם אחרת. למשל, רוצים לעשות "איקי-דביקי", אבל מתבאסים מהנזק ההיקפי? מצרכים: חצי כוס שמפו, רבע כוס קורנפלור, 3 טיפות צבע מאכל, 5 כפות מים. מערבבים את השמפו והקורנפלור היטב בתוך שקית זיפר סליידר. מוסיפים את הצבע מאכל וכף מים, סוגרים את השקית ולשים היטב, כך מוסיפים לאט את כל כפות מים, אחרי הכף האחרונה לשים כ-5 דקות עם שקית סגורה והסליים מוכן.

עזרה ראשונה ושלישית גם בדרכים

בכל נסיעה בוודאי עם הילדים, אבל לא רק, ברור שצריך נרתיק קטן לעזרה ראשונה בסיסית ותרופות ונרתיק לעזרה שלישית (טואלטיקה – מגבונים, טישו, סבון, ג'ל אלכוהול, פדים, תרסיס נגד יתושים ועוד) – מה עושים? מכניסים הכל לשקית זיפר סליידר ומכניסים לתיק, על כל צרה שלא תבוא. אגב, במקום לקנות עוד חבילת מגבונים לדרך או לסחוב חבילה שלמה וגדולה – מכניסים כמה מגבונים שרוצים לזיפר סליידר ושמים בתיק, כך המגבונים נשמרים לחים וממלאים את השקית סליידר בכל פעם מחדש לפי הצורך.

טיפים ברגע:

  • חלקי משחקים קטנים? לגו? פליימוביל? פשוט מכניסים לזיפר סליידר והילדים יכולים לראות מה יש בפנים גם בלי לפזר הכל בפעמים הבאות.
  • צבעי עיפרון, לורדים, מרקרים, פנדה? שקית לכל סוג צבעים וכל הבלגן נשאר בשקית.
  • שקית אשפה בתיק: גם לא צריך לחפש פח אשפה וגם אין ריח, כשמגיעים לפח, פשוט זורקים וגמרנו.
  • ומה עם נסיעות? לשמירה על מוצרי טואלטיקה שעלולים לטפטף, כשקית כביסה יומית, לשמירה על מוצרים אלקטרוניים קטנים או מסמכים ממים.

שימושים יצירתיים מחוץ למטבח (צילום יח"צ)

 

למעשה יש לא מעט רעיונות לשימושים לזיפר סליידר ואתם מוזמנים להציע עוד בתגובות.