הפתרון המבריק לסירים שלך

את הכתמים החומים-שחורים על דפנות ותחתיות הסירים והמחבתות מהנירוסטה כולם מכירים, אם חשבתם שלא נותר לכם אלא לשפשף, תחשבו שוב כי הפתרון הפשוט והאידיאלי כבר כאן

 

אם מבשלים – הסירים מתלכלכים- החוקים

 

לבישול בבית יש אינסוף יתרונות, אבל יש לו גם חיסרון גדול ועיקש - הכתמים החומים-שחורים שנוצרים משומן שרוף על דפנות ותחתיות הסירים. אין מי שלא מכיר אותם, יש מי שלומד לחיות איתם ויש מי שלא מפסיק להיאבק נגדם, אבל הם שם. לרובנו הם מאוד מפריעים, אבל הם דורשים כל כך הרבה אנרגיה שרובנו פשוט לומדים לחיות איתם כי "זה לא מלוכלך". אם תהיתם איך יכול להיות שכבר 2018 ועדיין אין פתרון פשוט, זה כי לא שמעתם עדיין על ספוג הפלא נירוסטה החדש של סנו שמאפשר ניקוי של הכתמים העקשניים ביותר בקלות ובעזרת מים וסבון לשטיפת כלים בלבד.

מה סבתא היתה אומרת?

הכתמים החומים העקשנים שנוטים להצטבר על סירים ומחבתות מנירוסטה הם אולי קצת כמו דרגות מסמנים את הוותק במטבח, אבל הם מפריעים בעין ובוודאי פוגמים באסתטיקה. זו כנראה הסיבה שכל כך הרבה פתרונות הומצאו בניסיון לנקות אותם. משעשע ככל שזה יהיה מי היה מאמין שכתמי שומן עקשניים על סירים ומחבתות יהפכו לנושא שיחה?

פתרונות שונים מפה לאוזן כמו באגדה אורבנית: החל מהרתחה במים עם אבקת כביסה, דרך הכנת רוטב טרטר, הרתחה עם חומץ טבעי וסודה לשתייה, שפשוף מלח גם עם תפוחי אדמה, עבור בשפשוף בצמר פלדה ועד שימוש  במסירי שומן אגרסיביים. גם אם הפתרונות האלה היו עובדים כל פעם (ובצער נודה שהם לא), עדיין נשארת הבעיה הכי גדולה הם גוזלים זמן ודורשים מאמץ וסבלנות, שלושה דברים שאף פעם אין בשפע ובמקום שבואו נודה על האמת, הוא לא כזה חשוב. עם סדר יום כל כך עמוס ההשקעה הנדרשת בהורדת כתמים אסתטיים בלבד פשוט לא שווה את המאמץ.

ללא השריה וללא חומרי ניקוי אגרסיביים

גם אם התרגלנו לנוכחותם של הכתמים, אין סיבה לא לשנות את הסטטוס קוו. "סנו סושי - ספוג הפלא נירוסטה" החדש מאפשר להחזיר לסירים ולמחבתות מנירוסטה מראה חדש ומבריק בקלות ובעזרת מים וסבון כלים בלבד. הספוג, שנמכר באריזות של שלוש יחידות (בגודל 10X12 ס"מ) וניתן לשימוש רב פעמי, בעל שני צדדים בעלי מרקם מיוחד שתוכנן להסרת לכלוך ושומן שרוף בקלות ובמהירות ולניקוי והברקת סירים וכלים מנירוסטה. כל מה שצריך הוא מים וסבון, שפשוף קל באזור הכתם והסיר שוב נקי ומבריק כחדש.

 

 

"שפשוף קל באזור הכתם והסיר שוב נקי ומבריק כחדש"

 

חמישה יתרונות במוצר אחד –"סנו סושי – ספוג הפלא נירוסטה"

חיסכון בזמן – גם הכתמים העיקשים ביותר יורדים אחרי שפשוף קל בלבד ומאפשרים להבריק את הסירים והמחבתות באותו זמן שלוקח לשטוף את הכלים.

חיסכון בכסף – אין צורך להשקיע במוצרים יקרים כדי להבריק את הסירים, ספוג הפלא נירוסטה מנקה את הסירים בעזרת כמות רגילה של סבון כלים ובמחיר של ספוג הפלא נירוסטה, שניתן לשימוש חוזר, בלבד.

מיטיב עם עור הידיים – ניקיון הכתמים בעזרת ספוג הפלא נירוסטה מצריך רק מים וסבון כלים ולכן לא פוגע בעור הידיים.

מחדש את הסירים במטבח – השימוש בספוג הפלא נירוסטה משאיר את הסירים מבריקים ונקיים ממש כמו חדשים ומאריך את חייהם של הסירים.

ידידותי לסביבה – ספוג הפלא נירוסטה מייתר את השימוש בחומרי ניקיון אגרסיביים ואת השימוש בכפפות גומי.