הסוף לריח הרע ממטלית המטבח

נמאס לכם להחליף מטלית מטבח כל שני וחמישי? הכירו את מטלית הבמבוק החדשה - אנטיבקטריאלית, דוחה ריחות רעים, מתנקה בקלות, עמידה ולא זקוקה להחלפה תכופה. אז איך שומרים על המטלית הרגילה שלכם בשישה צעדים? הכל בכתבה או שפשוט לכו לנסות את מטלית הבמבוק – יחסוך לכם


עושים את המקסימום לשמור על ניקיון המטבח, אבל המטלית נותרת מסריחה ומלאת חיידקים?

אנחנו מוציאים הרבה אנרגיה כדי לשמור על המטבח נקי, היגייני ומסודר ומכל הסיבות הנכונות. העובדה שהאביזר שמשמש אותנו לניקוי המטבח עשוי לשאת בתוכו כמויות של חיידקים היא אולי הגיונית כשחושבים עליה, רק שרובנו מעדיפים להתעלם ממנה עד שהריח הופך את ההתעלמות לבלתי אפשרית.

המטלית נשלפת אוטומטית לנקות כל לכלוך שאנחנו רואים, אבל את האיום ההיגייני האמיתי אנחנו לא יכולים לראות – החיידקים או חומרי הניקוי שאינם מיועדים למאכל, שהמטלית כבר השאירה אחריה על משטח העבודה בזמן ש"ניקינו". לרוב נשים לב לזה כשהמטלית מתחילה להריח לא טוב, במילים אחרות – מאוחר מדי, החשיפה למזהמים אפשריים כבר נעשתה. אפשר להמשיך לשמור על המטלית בעזרת 6 הצעדים הבאים או שאפשר גם להכיר את המטלית החדשה מבית סנו סושי – מטלית הבמבוק האנטיבקטריאלית, שהופכת את כל ההתעסקות במטלית למיותרת לגמרי.

כשהריח לא נעים, כבר אי אפשר להתעלם אבל זה מאוחר מדי 

 

6 הצעדים למניעת הצטברות חיידקים וחומרים מזיקים:

  • לדאוג לשטוף את המטלית אחרי כל שימוש, לסחוט היטב ולפרוס את המטלית שתתייבש
  • לשטוף את המטלית במים חמים, או להשרות במים רותחים בכל לילה בתום השימוש, לסחוט היטב ולתת להתייבש
  • לחטא את המטלית כל יומיים בחומרי ניקוי ייעודיים או בחומץ
  • ניתן גם לחטא במיקרו על ידי חימום מקסימלי במשך 30 שניות למטלית יבשה ולפחות שתי דקות למטלית שטופה וסחוטה
  • לכבס את המטלית פעם-פעמיים בשבוע, אם המטלית אינה עשויה מיקרו פייבר ניתן גם להרתיח
  • וכמובן והכי חשוב - להחליף את מטלית המטבח כל 14 יום

או שתזרקו את המטלית אחת ולתמיד ותעברו למטלית הבמבוק

מטלית מבמבוק אנטיבקטריאלי – יותר פשוט ובטוח
נשמע לכם כמו התעסקות מיותרת? תכירו את מטלית הבמבוק החדשה מבית סנו שמייתרת את כל ההתעסקות מכיוון שהיא עשויה מסיבי במבוק הידועים בתכונותיהם האנטיבקטריאליות. המטלית שעשויה מ-95% במבוק, חמשת האחוזים הנותרים הם הבד בגימור המטלית, משתמשת בתכונות הטבעיות של סיבי הבמבוק והתוצאה מטלית שמצטיינת בניקוי משטחים שומניים, מתנקה בקלות ובשל התכונות האנטיבקטריאליות גם לא סופחת ריחות לא נעימים. בנוסף בשל המבנה הדו שכבתי מטלית הבמבוק בעלת כושר ספיגה גבוה במיוחד. מטלית הבמבוק בניגוד למטליות אחרות מאריכה ימים, כל מה שצריך הוא לכבס אותה אחת לתקופה כדי לשמור על תכונותיה. בעצם כל היתרונות במטלית אחת מבמבוק.


עם מטלית מבמבוק אנטיבקטריאלי בטוח שנקי והיגייני

היתרונות של מטלית הבמבוק
מטלית הבמבוק האנטיבקטריאלית הייחודית נועדה לשמור על היגיינה מקסימלית במינימום מאמץ:

  • גם רכה וגם אנטיבטריאלית – לא רק שסיבי הבמבוק ניחנים בתכונות אנטיבקטריאליות, הם גם עמידים במיוחד ומאפשרים שימוש ארוך טווח גם בשימוש כבד ויומיומי
  • רק לספוג – המטלית דו שכבתית ולכן מאפשרת כושר ספיגה גבוה
  • שטיפה וזה עובר – סיבי הבמבוק מתנקים בקלות כל מה שצריך הוא לשטוף במים והמטלית שוב נקיה וללא כתמים
  • ייבוש מהיר – מטלית רטובה היא מצע מצוין לחיידקים, מטלית הבמבוק לא רק אנטיבקטריאלית היא גם מתייבשת מהר
  • די לריחות לא נעימים – בניגוד למטליות אחרות, מטלית הבמבוק לא סופחת ריחות לא נעימים ולא מאפשרת התפתחות של מרבית החיידקים.
  • חסכונית ועמידה – מטלית הבמבוק עמידה במיוחד ואין צורך להחליף אותה בתכיפות, מספיק רק לכבס אותה אחת לשבוע-שבועיים והיא מחזיקה מעמד לאורך תקופה ארוכה ומייתרת קניות מרובות
  • מוכנה לכל אתגר – תכונותיה של מטלית הבמבוק הופכות אותה לאידיאלית לניקוי לכלוך שומני והיא מתנקה בקלות גם אחרי שימוש מאסיבי
  • ידידותית לסביבה – מעבר לעובדה שבמבוק הוא הצמח שגדל ומתחדש הכי מהר בעולם מה שהופך אותו לאידיאלי לגידול בר קיימא, הם גם לא דורשים שתילה מחדש כיון שהשורשים מתחילים מיד בהצמחת גבעול חדש כך שגם תהליך הייצור הוא ידידותי יותר לסביבה. מטלית הבמבוק מאפשרת שימוש חוזר לאורך זמן ומצמצמת צריכה של מטליות למשק הבית.

אם כך, אפשר לכבס, להרתיח, לשטוף, לחמם ולהחליף את מטלית המטבח בתדירות גבוהה ואפשר גם לעבור למטלית הבמבוק שהופכת את החיים ליותר קלים ובטוחים יותר לשימוש.