בדיוק במידה - מהפכה בעולם האפייה

אין אופה שלא משתמש בנייר אפייה ואין אופה שלא מוצא עצמו מתוסכל מדי פעם, כשהוא נאלץ לגזור אותו להתאמה לתבנית קטנה ויוצא עם נייר עקום ושארית שאין מה לעשות איתה. הכירו את המוצר החדש ששם לזה סוף

 

 

נייר האפייה הוא מוצר פופולרי כמעט בכל בית. נגיד זאת כך - אם יש לכם תנור בבית, סביר להניח שיש לכם גם חבילה של ניירות אפייה באיזו מגירה. הם אהובים במיוחד על מי שפחות מתלהב מקרצוף תבניות, שהרי אפשר פשוט לזרוק אותם לפח בסוף השימוש ולהימנע מלנקות את המגש מתחתיהם, והם אפילו מאפשרים להיות יצירתיים בשיטות הבישול. למשל - אפייה של דג בתוך נייר שעוטף אותו? מדובר בתענוג. יש גם מי שנשבעים שטיגון שניצל על נייר אפייה הופך אותו קריספי מאי פעם, וגם כאן - חוסך לקרצף אחר כך את המחבת.

אבל למוצר הכל כך יעיל ושימושי הזה יש חיסרון אחד- ניירות האפייה נמכרים לרוב כשהם מקופלים, בגודל אחיד וסטנדרטי ונשלפים אחד אחד מהשקית. הגודל הסטנדרטי הזה אמנם מתאים לרוב תנורי האפייה, אבל לא לתנורים קטנים יותר, כמו טוסטר אובן, ולא לתבניות קטנות שנכנסות לתוך התנור. עד כה, הפתרון היה לקפל את נייר האפייה או לגזור אותו לגודל החדש והמתאים, מה שהותיר אתכם לפעמים עם שארית נייר אפייה קטנה מידי שאין לה שום שימוש ותמצא את עצמה בפח מוקדם מן הצפוי. מצד שני, אם אתם צריכים לכסות משטח גדול יותר מהסטנדרטי, גם כאן אין ברירה אלא להציב כמה ניירות אפייה זה ולצד זה, ולהשתדל לבזבז כמה שפחות.

 

בסנו מצאו פתרון ידידותי הרבה יותר למשתמש, ומפתיע בפשטותו - נייר אפייה שמגיע בגליל עם סכין פלסטיק משוננת לחיתוך קל ונוח בדיוק לפי הגודל שאתם צריכים. רוחבו 37 ס״מ ואורכו 20 מטר, כך שבכל שימוש תוכלו לחתוך בדיוק את הכמות המבוקשת, במקום לבזבז ולזרוק לפח את מה שנותר מהדפים המקופלים.

 

 

התנור שלכם רחב במיוחד? או שאתם רוצים לאפות בתוך תבנית אינגליש קייק? גליל נייר האפייה מאפשר אדפטציה מהירה וקלילה לגודל הנייר, מבלי סיבוכים מיותרים של גזירות וחיתוכים. ואם אנחנו כבר חוסכים, כדאי שתדעו שמדובר בנייר שמתאים לשימוש חוזר, בטמפרטורה של עד 220 מעלות צלזיוס וכמובן - מאושר למגע במזון.

 

נייר האפייה של סנו סושי הוא עדיין אותו נייר איכותי, שאינו נדבק, ניתן לשימוש חוזר ומתאים לכל תנורי האפייה, רק שהפעם הוא מגיע בגרסה שתשדרג לכם את החיים, או לפחות את כמות העבודה במטבח. בקיצור, הגיע הזמן להגיד ביי לגודל הסטנדרטי (כי מי רוצה להיות סטנדרטי?) ולהגיד היי לנייר האפייה שעובד בשבילכם, לא אתם בשבילו.