عاملوا سانو يتحدثون

אורית שוקר

התחלתי את עבודתי בסנו לפני 12 שנים במחלקת הפיתוח. מיד כשהגעתי לסנו הרגשתי את קיבוץ הגלויות. סנו חברה גדולה שקולטת מגוון רחב של אנשים בתפקידים מרובים ושונים וכולם מרגישים כמו משפחה אחת גדולה.

כיום, אני עובדת על פיתוח מוצרים חדשניים בעיקר בתחום הדטרגנטים ובמסגרת עבודתי מנהלת מספר פרויקטים במקביל. עבודת הפיתוח מאוד מעניינת, מהחשיבה הראשונית על המוצר, דרך הביצוע והרכבת הפורמולות הייחודיות ועד לקבלת ההחלטות הסופיות והשקת המוצר לצרכן.

במסגרת עבודתי יש הרבה הזדמנויות ללמידה, להתפתחות ולהעמקת הידע המקצועי. סביבת העבודה מאוד תומכת ומאוד מאתגרת ואין רגע דל. יש המון יד חופשית ויכולת התבטאות לעובד, גיבוי מלא, עצמאות ועבודת צוות. התפקיד כולל גם השתתפות בכנסים גדולים וקונגרסים בחו"ל.

כיף לי להגיע לעבודה, אני תמיד יוצאת עם חיוך ועם תחושת סיפוק. כל מוצר שאנחנו מפתחים ואז רואים על המדף בנקודות המכירה – הוא גאווה גדולה! בשנה שעברה פיתחנו את ג'ל הכביסה 'מיקס אנד ווש' שזכה בפרס מוצר השנה. הפרס ניתן למוצרים חדשניים והוא עדות להצלחתנו שהיא תוצאה של עבודה ממושכת, מדויקת ומאתגרת.

סנו בשבילך?

סנו זה בית. משפחה גדולה וחמה. גאוות יחידה, אווירה טובה. ממשיכה לשאוף להתפתחות המקצועית שלי וכמובן רואה את עצמי פה עד הפנסיה.