عاملوا سانو يتحدثون

אהוד מולה, מחסנאי

עליתי לארץ כשהייתי בן 14 וחצי יחד עם הוריי ואחיי. הצטרפתי לסנו בסוף שנת 2013.

אני עובד כמחסנאי במפעל סנו. התפקיד כולל עבודה כמלגזן תפעול, אחריות לקבלת חומרי גלם מהארץ ומחו”ל, עבודה עם מעבדת ביקורת האיכות וכמובן שינוע ואחסון של כל החומרים המתקבלים. בנוסף, אני אחראי גם על פעילויות הדורשות ידע מקצועי בנושאי אחסון חומרים, הפרדתם  מחומרים אחרים וטיפול במקרי חירום. בסנו אנחנו כל הזמן לומדים ומתפתחים. מקבלים תחומי אחריות ומתקדמים. יש בסנו עבודה מגוונת ונחשפים לעיתים קרובות לתחומים מגוונים. זה מאוד מעניין ומאוד מעשיר את הידע המקצועי והאישי. אני מרגיש שיש לי סיפוק גדול בעבודה ואני אוהב לתת שירות ועזרה למי שצריך.

סנו בשבילך?  

זה כמו למצוא עוד בית. כולם פה משפחה, סביבה נעימה וחמה, התנאים של העובדים טובים. יש כאן ביטחון ושלווה וכיף להגיע לעבודה. אני מאוד שואף להמשיך ולהתקדם ואף להגיע לתפקידי ניהול בהמשך.

 

 

אורית שוקר, כימאית פיתוח

התחלתי את עבודתי בסנו לפני 12 שנים במחלקת הפיתוח. מיד כשהגעתי לסנו הרגשתי את קיבוץ הגלויות. סנו חברה גדולה שקולטת מגוון רחב של אנשים בתפקידים מרובים ושונים וכולם מרגישים כמו משפחה אחת גדולה.

כיום, אני עובדת על פיתוח מוצרים חדשניים בעיקר בתחום הדטרגנטים ובמסגרת עבודתי מנהלת מספר פרויקטים במקביל. עבודת הפיתוח מאוד מעניינת, מהחשיבה הראשונית על המוצר, דרך הביצוע והרכבת הפורמולות הייחודיות ועד לקבלת ההחלטות הסופיות והשקת המוצר לצרכן.

במסגרת עבודתי יש הרבה הזדמנויות ללמידה, להתפתחות ולהעמקת הידע המקצועי. סביבת העבודה מאוד תומכת ומאוד מאתגרת ואין רגע דל. יש המון יד חופשית ויכולת התבטאות לעובד, גיבוי מלא, עצמאות ועבודת צוות. התפקיד כולל גם השתתפות בכנסים גדולים וקונגרסים בחו”ל.

כיף לי להגיע לעבודה, אני תמיד יוצאת עם חיוך ועם תחושת סיפוק. כל מוצר שאנחנו מפתחים ואז רואים על המדף בנקודות המכירה – הוא גאווה גדולה! בשנה שעברה פיתחנו את ג’ל הכביסה ‘מיקס אנד ווש’ שזכה בפרס מוצר השנה. הפרס ניתן למוצרים חדשניים והוא עדות להצלחתנו שהיא תוצאה של עבודה ממושכת, מדויקת ומאתגרת.

סנו בשבילך?

סנו זה בית. משפחה גדולה וחמה. גאוות יחידה, אווירה טובה. ממשיכה לשאוף להתפתחות המקצועית שלי וכמובן רואה את עצמי פה עד הפנסיה.

 

 

קרין גמבשו, מנהלת T.M שיווק הסחר

ב-2010 התחלתי לעבוד בסנו לאחר שהשלמתי את לימודי התואר השני שלי. היה לי מאוד חשוב “להתחיל מלמטה” ולהכיר היטב את השטח. התחלתי כסוכנת ובמשך שנה וחצי הייתי אחראית על לקוחות, אליהם הגעתי על בסיס שבועי. במסגרת עבודה זו הייתי אחראית להזמנות, לגביה ולסידור סחורה על המדפים. בנוסף, ניהלתי סדרנים ברשתות שיווק גדולות במטרה להגדיל את היקף המכירות בכל חנות וחנות. לאחר תקופה התקדמתי להיות מנהלת שיווק הסחר (TM). במסגרת תפקידי הנוכחי אני מבצעת הזמנות רכש של  עזרי נראות המשמשים ברצפת המכירה, מכינה ידיעוני רשתות בהתאם למבצעים החודשיים, חונכת  ומדריכה סוכנים חדשים ועוד.

העבודה בסנו מציידת אותי בארגז כלים, אני רוכשת ניסיון רב בענף הקמעונאי ויוצרת קשרים רבים במסגרת תפקידי.

סנו בשבילך?  

משפחת הסחר היא כמו יחידת קומנדו מובחרת. יש לכולנו את אותו DNA, אנחנו מאוד מחוברים ורתומים אחד לשני. אין מי שלא עוזר או רוצה בטובתך. כיף להגיע למקום כזה. זה כבר מזמן לא מקום עבודה בשבילי אלא בית שני. אני פה עד הפנסיה.

 

 

רונן טרגן, מנהל המרכז הלוגיסטי

התחלתי את עבודתי בסנו בשנת 2013 כמנהל מערכת במרכז הלוגיסטי. לפני שהגעתי לסנו עבדתי בשתי חברות כמנהל מרלו”ג (מרכז לוגיסטי) ולכן ידעתי שאם אתחיל בסנו כמנהל מערכת תהיה לי הזדמנות להתקדם בעתיד. למרות המרחק הגיאוגרפי מביתי, ידעתי שיש לי הזדמנות טובה וזיהיתי כבר בהתחלה שסנו תהיה לי לבית שני.

במסגרת תפקידי כיום, כמנהל המרכז הלוגיסטי, אני נדרש לפקח על עובדי המרלו”ג ולוודא שתהליכים לוגיסטיים בשרשרת האספקה מבוצעים היטב. המטרה העיקרית בתפקידי היא לשמור על רמת שירות גבוהה למחלקות השונות וללקוחות הקצה. במהלך העבודה אנו נתקלים בהמון אתגרים ופועלים כל הזמן על מנת לשפר את יכולות הביצוע והניהול שלנו. במקביל אנחנו עובדים על פרויקטים עתידיים מורכבים ומאתגרים.

ברמה האישית, אני מתפתח כאן כל הזמן. העבודה עם האנשים השונים מלמדת אותנו להיות סובלניים ומכילים ויש תחושה חזקה מאוד של אחד למען השני.

סנו בשבילך?

בעבודה אני מרגיש שאני נמצא עם בני משפחתי. יש כאן ערבות הדדית, זה מגיע מלמעלה ועד אחרון העובדים. אני תמיד נדהם ומתרגש מההתגייסות וההירתמות של העובדים בכל משימה שנדרשת. אני נמצא בשיא המקצועי שלי ורואה את עצמי בסנו עוד שנים ארוכות.

 

 

שרונה טקו, מתאמת סחר

הרומן שלי עם סנו התחיל כבר לפני 21 שנה. הגעתי לסנו להחליף את מזכירת החשב שיצאה לחופשת לידה ונשארתי עד היום. לאחר 6 שנים מתחילת עבודתי קיבלתי עובדת מצטיינת ואות הערכה עבור עבודתי. בסנו זיהו את הפוטנציאל שבי והציעו לי להתקדם ולעבוד כמתאמת סחר. זוהי עבודה מאוד דינאמית עם ממשקים רבים בתוך החברה ומחוצה לה. למרות שאני באותו תפקיד כבר שנים לא מעטות אני עדיין לומדת ונהנית כל יום מחדש.

במסגרת עבודתי אני אחראית להכנסת מוצרים חדשים למערכת השיווק בסנו. בנוסף, אני אחראית לעדכון שוטף של רשתות השיווק בנוגע למחירונים ומבצעים. העבודה שלי מתממשקת עם המרכז הלוגיסטי, עם מנהלי הסחר, סוכנים וכמובן בסוף עם הצרכן הסופי. אין רגע דל, אנחנו עובדים במרץ וקשובים לשינויים שבשוק. עובדים בשיתוף פעולה עם כל הגורמים ועומדים ביעדים. צריכים להיות עם ראש גדול ופתוח, יש המון עניין בעבודה וכל יום שונה מאמש – אני מאוד מסופקת ונהנית כאן.

סנו בשבילך?  

זו לא סיסמא, סנו זה באמת בית שני בשבילי. כבר לא מעט שנים.. יש פה המון אתגרים, למידה אינסופית, אינטראקציות חברתיות מגוונות, כיף להגיע לעבודה! אני מקווה מאוד להמשיך להתמקצע ולהתפתח עד הפנסיה. זו זכות גדולה ללוות את החברה בהתפתחותה!