איך עושה כביסה חכמה? מדריך

גם אם מאחוריכם ניסיון של שנים בהפעלת מכונות כביסה, לפעמים התוצאה לא מספקת. לא עוד, שילוב של אבקה חכמה חדשה והקפדה על כמה שיטות פשוטות שעוברות מדור לדור והכביסה המושלמת במרחק הפעלת כפתור

כביסה היא מטלה שחייבת להיעשות לפחות כמה פעמים בשבוע ויש שיטענו שמדובר בפעולה די משעממת (אתם כנראה משתעממים רק מקריאת שורות אלה). תתפלאו, יש המון דרכים לעשות כביסה מהר יותר, טוב יותר ובעיקר, חכם יותר. אם אתם אנשים שאוהבים את הבגדים שלכם, הכתבה הזו בשבילכם.


אחת לשלושה עד שישה חודשים, כדאי לנקות ולתחזק את מכונת הכביסה שלכם. גם מכונת הכביסה זקוקה לניקוי ותחזוקה שוטפת. אבנית, שומן ולכלוך מצטברים במכונת הכביסה וטיפול תקופתי מונע יעזור לכם לשמור על הבגדים שלכם סופר נקיים. פשוט להפעיל את המכונה במחזור רגיל עם מים חמים וכוס חומץ ולתת לה לרוץ. הקפידו גם לשמור על המכונה פתוחה אחרי כל כביסה כדי שלא יצטברו עובש וריחות טחב.


בחירת טמפרטורת המים היא מפתח נוסף להצלחת הכביסה; מים קרים לבדים עדינים ולבדים שעלולים להתכווץ, מים חמימים יתאימו לבגדים מלוכלכים ומים חמים יעבדו עם מצעים, מגבות ובגדים עם כתמים כבדים.


השתמשו בשני סלי כביסה: צבעונית ולבנה וכך תחסכו זמן מיון ביום הכביסה ועל הדרך תמנעו מהתחתונים הלבנים להיהפך לוורודים. וגם, אם אתם עדיין מסתבכים עם קריאת סימני הכביסה שעל הבגד, הכינו לכם פתק הסבר שיובן לכם ותלו אותו על גג המכונה.

Laundary

עקבו אחר הגרביים שלכם. כדי להבטיח מעקב מלא אחר גרביים ושאר פריטים קטנים, פשוט אגדו אותם בשקית רשת בד והכניסו למכונה. זו דרך נהדרת לאבטח אותם וגם לדאוג שמטלת קיפול הגרביים תעשה פשוטה ויעילה יותר.


אם אתם קצרים בזמן וצריכים לייבש בגד במהירות, זרקו את הבגד למייבש יחד עם מגבת אמבטיה יבשה, המגבת תסייע לספוג את הלחות ותקטין את זמן הייבוש.


פוש להסרת כתמים: כמובן, לפעול כמה שיותר מהר בסמוך להכתמה, כך תוכלו להבטיח הסרה כמעט מלאה ויעילה של כל הכתמים. טיפ קטן מניסיון: מרחו סבון כלים עם קצת מים על נקודת הכתם (שמן, גריז או צבע), שפשפו והכניסו למכונה לעשות את שאר העבודה.


במקום לערום את הבגדים הנקיים מכביסה לכביסה, קפלו אותם מיד לאחר התייבשותם. כך תמנעו מהבגדים להתקמט ותשמרו על כביסה רכה וריחנית.

בחרו את חומרי הכביסה הנכונים. הבגדים שלנו חשובים לנו מאוד ואנחנו רוצים לשמור עליהם כמה שיותר חדשים לאורך זמן. סנו מקסימה משיקה את מקסימה SMART, אבקה וג'ל כביסה חכמים, בטכנולוגיה חדשנית שפועלת בארבעה ממדים; הסרת כתמים על ידי ניקוי עמוק של הכביסה באמצעות רכיבים שחודרים אל עומק הסיבים ומסירים גם לכלוך שלא נראה לעין; שמירה על צבעוניות הבגד; מניעת האפרה והדגשת לובן הכביסה באמצעות תערובת רכיבים שמונעים שקיעה של לכלוך, אותה שקיעה גורמת לסיב הלבן להאפיר עם הזמן; שמירה על טקסטורת האריג באמצעות טכנולוגיה שמצפה את הסיב ומגנה עליו.

גלו עוד