כך תגרמו לבית להיראות מיליון דולר ברגע

אם יש משהו שאנחנו לא אוהבים בחיים זה הפתעות, אבל אם העולם החליט להציב לנו אתגר – שלא ניענה לו? אז בדקנו: איך נוכל לנקות את הבית רגע לפני שמפתיעים אותנו אורחים, בקלות ובמהירות?

 

 

יש מצב שאתם עדיין לא מבינים איך זה קרה, אבל זה עתה קלטתם שתוך פחות משעה מגיעים אליכם אורחים. מבט חטוף בבית מבהיר היטב שאין סיכוי שמישהו שהוא לא אתם יוכל להכיל את כמויות הבלגן והלכלוך. רגע לפני שאתם מאבדים את זה ומתעצבנים שהם מגיעים בהתראה כל כך קצרה תברכו אותם כי הנה סוף סוף יש לכם סיבה לממש את ההבטחה שהבטחתם לעצמכם כל יום השבוע - לנקות את הבית. אחר כך, תתחילו לחשוב איך אתם הופכים את הכאוס הזה לבית מצוחצח ונקי בזמן שנותר.

 

אז איך באמת? או, בדיוק בשביל זה אנחנו פה, עם כמה פתרונות מעולים ויעילים לניקוי זריז שייוביל לבית מבריק ברגע. וכשהכל יהיה נקי, אל תשכחו להדליק נר ריחני בשירותים ולהניח בנונשלנטיות שירת ביאליק על השולחן בסלון. בכל זאת, מגיעים אורחים.

מטליות לחות לניקוי הרצפה - אם המחשבה על שטיפת הבית גוררת איתה רכבת מחשבות על דליים, סמרטוטים, סחיטה, גריפה וכן הלאה, כדאי שתכירו את המטליות הלחות לניקוי הרצפה שפוטרות אתכם מכל ההתעסקות הנ"ל. סיבוב עם מטלית לחה על המגב והרצפה מבריקה ונקייה. תוסיפו לזה את ריח הניקיון המשכר והמרענן שהמטליות האלה מותירות אחריהן ולא תבינו למה לא עשיתם את זה עד עכשיו. 

מתעקשים על סמרטוט ודלי? לכו על מטליות מיקרופייבר עם פתח למגב, כי כל מי ששטף רצפה בחייו מכיר מקרוב את המאבק התמידי בין המגב והסמרטוט שמסרבים לקבל את החיבור המתבקש ביניהם, שלא פעם גובה זמן ומאמץ. השחלה זריזה של המטלית על המגב וחסכתם לכם רבע שעה במצטבר. אגב, אם טרם גיליתם את עולם המיקרופייבר, מצפה לכם תגלית מרעישה, לא פחות. עם סיבוב המגב הראשון תבינו כמה כל כך הרבה יותר נוח ופשוט לנקות באמצעותו, שלא נדבר על התוצאה המושלמת. גן עדן מובטח.

 

כל השאר - נקו עם מטליות לניקוי כללי. כתמי קפה על השולחן, שוקו שנשפך על המזנון, אבק בכל פינה, משחת שיניים על הכיור באמבטיה - המטליות הנשלפות הללו יעשו ויש כללי על הכל והן מתאימות לשימוש במרבית המשטחים בבית. אחד היתרונות המרכזיים שלהן, אגב, הוא שהן גם אנטיבקטריאליות ועל הדרך מחטאות ומשמידות 99.9 אחוז מהחיידקים. אז מעבר לזה שהבית ייראה נהדר, הוא גם באמת יהיה נקי. האורחים שלכם יודו לכם.

 

מה שלא יורד - ספוג הפלא כבר יוריד. אלוהים יודע איך זה עובד, אבל זה עובד. כתמים קשים יותר, בעיקר כאלה שתמיד מעדיפים להגיע לקירות, יורדים בקלות כשמעבירים עליהם את ספוג הפלא. כאן לא תצטרכו חומר ניקוי ואפילו כמעט לא לשפשף - קצת מים על הספוג, מעבר על הכתמים והפלא כבר יעשה את שלו. או שאולי בחצי שעה שנשארה לכם תעדיפו לצבוע את הבית. מה שנוח.

 

בזמן שנשאר לכם תכניסו עוגה לתנור - כי אין, אבל אין, על הריח של עוגה טרייה שזה עתה נאפתה שימלא את כל הבית הנקי שלכם. תתארגנו על מתכון זריז לעוגה בחושה, שלוקח לא יותר מחמש דקות להכין, תשפכו את היופי הזה לתבניות נייר מהממות - עגולות, ארוכות או אפילו קאפקייקס - והנה יש לכם גם כיבוד. היום אפשר למצוא שפע של תבניות נייר מעוטרות, קלות ונוחות לשימוש וכמובן ידידותיות לסביבה, שהן כל כך יפות שתוכלו גם להגיש בהן. מעבר לזה שהן יחסכו לכם זמן יקר ואנרגיה על השטיפה אחר כך. עכשיו יש לכם גם בית נקי וגם במה לפנק את האורחים ובפעם הבאה, אם אפשר, שיודיעו יום קודם.