איך שומרים על סביבת התינוק נקייה ובטוחה?

כהורים אנחנו עושים הכל כדי לשמור עליהם מוגנים ובטוחים, הכוונות שלנו טובות אבל לפעמים אנחנו מפספסים דווקא את הפרטים הקטנים שלא נראים לעין...

 

 

הם קטנטנים, רגישים והם בעיקר סומכים עלינו שנדאג להם, ממש מהרגע הראשון. הורות מביאה עמה המון חרדות קטנות ומובנות – שינה, תזונה, בריאות – רשימה חלקית למדי, שחלקן טורדות אותנו אפילו לפני שהם מגיחים לאוויר העולם. הורות מעוררת בנו המון שאלות, חלק מהן קלות לפתרון וחלק פחות. אחד מהנושאים האלה הוא ניקיון הסביבה שלהם ועד כמה הוא באמת בטוח עבורם.

זה מתחיל עם האמבטיה הראשונה, אנחנו דואגים לטמפרטורה נכונה של המים ושל החדר, לסבון מתאים, למגבת רכה, אבל מה עם חומרי הניקוי איתם ניקינו את האמבטיה? האם משהו מהם נשאר? האם זה בטוח? שלא לדבר על משטח ההחתלה - איך מנקים אותו? מגבון לא ישמיד את החיידקים ואילו בחומר ניקוי רגיל יש הרבה חומרים אגרסיביים ומה אם לא ננגב אותם לגמרי?

אחר כך הם גדלים ומתחיל שלב המעבר למוצקים ואתם מכירים את זה - הושבתם אותם בכיסא האוכל, התחלתם הכי נקי שלכם, אבל 5 דקות אחר כך לתוך הבלגן, הם כבר מנגבים עם הידיים את מה שנפל על המגש שלפניהם ומכניסים לפה. שאלתם את עצמכם פעם כמה זה באמת נקי? האם באמת הצלחנו לחטא? או שהעברנו מגבון ונשארו החיידקים? ככה זה עם ילדים, אנחנו כל הזמן חרדים להם, מנסים למצוא את הכי טוב בשבילם ולא תמיד באמת יודעים.

 

 

אגב זה לא נגמר, זה אחר הצהריים שהזמנתם עוד שני פעוטות לפגישת משחק וחורף וכולם מנוזלים והצעצועים עוברים מיד ליד ומפה לפה ואיך מנקים ומחטאים אחר כך? חלקנו ישתמשו בחומרי ניקוי רגילים ויקפידו לשטוף היטב, רק שזה תמיד לוקח כל כך הרבה זמן ותמיד יש ספק אם שטפנו כראוי את שאריות החומר. חלקנו, בעיקר מחוסר ידע, ישתמשו במגבון שרק ייתן תחושה של נקי.

סביר להניח, ולא משנה כמה זמן אתם כבר לתוך ההורות, שלפחות פעם אחת כבר יצא לכם לתהות איך יכול להיות שאין חומרי ניקוי שנועדו בדיוק לתינוקות? זה לא סוד שתינוקות רגישים וזו בדיוק הסיבה לסבונים, השמפו, אבקות הכביסה, המרככים, קרם הגוף שנועדו לשמור על עורם הרגיש והעדין. אז איך זה לא קורה בתחום חומרי הניקוי? מה כבר יכול להיות מסובך לייצר חומרי ניקוי בדוקים, בטוחים לשימוש בסביבת התינוק, מחטאים במקסימום, היפו-אלרגנים, שגם ינקו ויחטאו וגם לא יעוררו חשש?

 

 

בדיוק על כל אלה עונה התרסיס החדש מחברת סנו - סנו Baby, שנועד לניקוי וחיטוי בטוח של סביבת התינוק, מחטא ומשמיד 99.9% מהחיידקים, אבל מעל הכל - בטוח לשימוש בסביבת תינוקות. בעזרת סנו Baby ניתן לנקות ביסודיות ובמהירות כל אביזר או משטח הבא במגע עם תינוקות, כמו: משטחי החתלה, כסאות אוכל, צעצועים, אמבטיות, עגלות וכד'.

כהורים אנחנו יודעים שלא לכל דבר אפשר למצוא פתרון בקלות, אבל הרגעים האלה שבהם נמצא הפתרון הם רגעים קטנים של אושר. התרסיס החדש של סנו לא רק פותר את החששות, הוא גם מאפשר ניקיון וחיטוי מהירים, מה שבהחלט חוסך זמן, אבל זמן זה נושא לכתבה אחרת. אם יש משהו שלמדתי כהורה, זה לתעדף, אתם יודעים איך זה..