עובדי סנו מספרים

רונן טרגן

התחלתי את עבודתי בסנו בשנת 2013 כמנהל מערכת במרכז הלוגיסטי. לפני שהגעתי לסנו עבדתי בשתי חברות כמנהל מרלו"ג (מרכז לוגיסטי) ולכן ידעתי שאם אתחיל בסנו כמנהל מערכת תהיה לי הזדמנות להתקדם בעתיד. למרות המרחק הגיאוגרפי מביתי, ידעתי שיש לי הזדמנות טובה וזיהיתי כבר בהתחלה שסנו תהיה לי לבית שני.

במסגרת תפקידי כיום, כמנהל המרכז הלוגיסטי, אני נדרש לפקח על עובדי המרלו"ג ולוודא שתהליכים לוגיסטיים בשרשרת האספקה מבוצעים היטב. המטרה העיקרית בתפקידי היא לשמור על רמת שירות גבוהה למחלקות השונות וללקוחות הקצה. במהלך העבודה אנו נתקלים בהמון אתגרים ופועלים כל הזמן על מנת לשפר את יכולות הביצוע והניהול שלנו. במקביל אנחנו עובדים על פרויקטים עתידיים מורכבים ומאתגרים.

ברמה האישית, אני מתפתח כאן כל הזמן. העבודה עם האנשים השונים מלמדת אותנו להיות סובלניים ומכילים ויש תחושה חזקה מאוד של אחד למען השני.

סנו בשבילך?

בעבודה אני מרגיש שאני נמצא עם בני משפחתי. יש כאן ערבות הדדית, זה מגיע מלמעלה ועד אחרון העובדים. אני תמיד נדהם ומתרגש מההתגייסות וההירתמות של העובדים בכל משימה שנדרשת. אני נמצא בשיא המקצועי שלי ורואה את עצמי בסנו עוד שנים ארוכות.