סוגי כתמים והדרך הפשוטה להסרתם

כל אחד יודע שכתמים דורשים עבודה וטיפול ממוקד. אנחנו רגילים לטפל בכתמים הנוצרים לנו בכל מיני דרכים ובכל מיני שיטות. חשבתם פעם מדוע כל כתם דורש פעולה אחרת? למה יש כתמים שיורדים בקלות וכאלו עקשניים יותר? בשביל להבין באמת כיצד ניתן לטפל בכתמים, חשוב להבין ממה הם מורכבים;

סוגי הכתמים מתחלקים לשלושה, ע"פ סוגי החומרים המפרקים אותם באפקטיביות:

כתמי חלבונים ועמילנים דביקים - כתמים קשים להסרה שנוצרים מביצים, דייסות, מעדני חלב, דם, קורנפלקס, בשר וכד'. אלו כתמים שיוסרו הכי טוב ע"י אנזימים.  

כתמים שומניים - כתמים עקשניים כמו כתמי שמן זית, חמאה, גריז, מייק אפ וכד'. כתמים אלו יוסרו הכי טוב ע"י סבונים ואל סבונים (ממסי שומנים).

כתמים צבעוניים - כתמים שמכילים בתוכם פיגמנטים כמו קפה, יין, תה, מחית ומיצי פירות, רסק עגבניות וכד' יוסרו הכי טוב ע"י חומרים מחמצנים אשר יפרקו ביעילות את הכתמים.

 

אז איפה בעצם הבעיה? למה לעיתים אנחנו מתקשים בהסרת הכתמים?

כתמים רבים הינם כתמים מורכבים. רוטב בולונז למשל מורכב גם מכתמי חלבון (הבשר), גם מכתמי שומן (שמן הזית) וגם מכתמי צבע (עגבניות). בשביל להסיר את הכתם ביעילות דרוש מוצר חזק המשלב את כל שלושת הטכנולוגיות. בדיוק בשביל זה סדרת אוקסיג'ן משיקה את סנו אוקיסג'ן POWER, אבקה עוצמתית להסרת כתמים קשים, שמתאימה גם לכביסה צבעונית וגם לכביסה לבנה! סנו אוקיסג'ן POWER  משלב את שלושת המרכיבים הדרושים להסרת כל סוגי הכתמים; אנזימים, חמצן פעיל וממסי שומנים. השילוב הייחודי של שלושת המרכיבים מאפשר לסנו אוקיסג'ן POWER לטפל גם בכתמים קשים במיוחד וגם להחזיר את הברק לכביסה.

טיפ למשתמש:

במקרים של כתמים קשים ונקודתיים חשוב לטפל בכתמים לפני הכביסה. ניתן לערבב בכפית המדידה הקיימת חלקים שווים של מים ואבקת אוקסיג'ן ואת המשחה הנוצרת, למרוח על הכתם ולשפשף קלות. בסיום, להכניס כמובן למכונת הכביסה ולכבס עם אוקיסג'ן POWER כתוסף. במקרים של כתמים רגילים, ניתן פשוט לכבס את הבגדים במכונה ולהוסיף את אבקת אוקיסג'ן POWER לתא המיועד.